7-А

ЗАВДАННЯ НА КАРАНТИН 

  • з 6 березня\

П’ятниця 29 травня

1 пара (9.00-10.00) Біологія

2 пара 3 урок (10:20-10:50) Трудове навчання

2 пара 4 урок (10:50-11:20) Українська мова

3 пара (11:40-12:40) Інформатика

Четвер 28 травня

1 пара (9.00-10.00) Математика

7а, геометрія:  1) Відеоконференція на zoom “Узагальнення та систематизація навчального матеріалу” (завдання під час конференції); 2) Домашнє завдання (завдання під час конференції).

2 пара (10.20-11.20) Українська мова

3 пара (11.40-12.40) Фізика

Середа 27 травня

1 пара (9.00-10.00) Математика

7а, алгебра:  1) Відеоконференція на zoom “Узагальнення та систематизація навчального матеріалу” (завдання під час конференції); 2) Домашнє завдання (завдання під час конференції).

2 пара (10.20-11.20) Українська література

3 пара (11.40-12.40) Зарубіжна література

Аналізувати роман К. Функе “Чорнильне серце”. Опрацювати в підручнику питання на ст. 271-272

4 пара (13.00-14.00) Англійська мова

Вівторок 26 травня

1 пара (9.00-10.00) Географія

2 пара (10.20-11.20) Англійська мова

3 пара (11.40-12.40) Математика

7а, геометрія:  1) Відеоконференція на zoom “Узагальнення та систематизація навчального матеріалу” (завдання під час конференції); 2) Домашнє завдання (завдання під час конференції).

4 пара 7 урок (13.00-13.30) Основи здоров’я

конференція MEET,опрац.пар.30,31

4 пара 8 урок (13.30-14.00) Аранжування

код доступу: 6xpfhe2

Понеділок 25 травня

1 пара (9.00-10.00) Математика

7а, алгебра:  1) Відеоконференція на zoom “Узагальнення та систематизація навчального матеріалу” (завдання під час конференції); 2) Домашнє завдання (завдання під час конференції).

2 пара (10.20-11.20) Історія

3 пара 5 урок (11:40-12:10) Хімія

3 пара 6 урок (12:10-12:40) Мистецтво

На уроці проходимо тестування за темою “Музичні ритми України”, презентація у групі на вайбері.  join.naurok.ua КОД ДОСТУПУ ОТРИМАЄТЕ НА УРОЦІ 

П’ятниця 22 травня

1 пара (9.00-10.00) Біологія

2 пара 3 урок (10.20-10.50) Аранжування

код доступу: 6xpfhe2

2 пара 4 урок (10.50-11.20) Трудове навчання

  • Повторити попередній матеріал та доздати роботи

3 пара (11.40-12.40) Українська література

Четвер 21 травня

1 пара (9.00-10.00) Українська мова

Опрацювати правила на с. 245-250 підручника. Вправа 556 на с.249

2 пара (10.20-11.20) Математика

7-А, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Узагальнення та систематизація навчального матеріалу” (завдання під час конференції); 2) Домашнє завдання (завдання під час конференції).

3 пара (11.40-12.40) Англійська мова

4 пара 7 урок  (13.00-13.30) Мистецтво

Нова тема. Працюємо у ZOOM. Посилання у групі на вайбері.

Середа 20 травня

1 пара (9.00-10.00) Зарубіжна література

Читати та аналізувати роман К. Функе “Чорнильне серце”. Підготуватися до контрольної роботи з теми “Сучасна література”

2 пара (10.20-11.20) Математика

7-А, геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Узагальнення та систематизація навчального матеріалу” (завдання під час конференції); 2) Домашнє завдання (завдання під час конференції).

3 пара (11.40-12.40) Хімія

Вівторок 19 травня

1 пара (9.00-10.00) Фізика

конференція на платформі Zoom

о 9-00  д/з  : 

повторюємо розділи 3,4 : «Формули, які я знаю та люблю»

ст. 205 №№7-9 (класрум до 21-00 23.05)

2 пара (10.20-11.20) Інформатика 1 гр.

  • Відеоконференція на платформі ZOOM
  • Д/з  Виконати завдання 14 с.228.
  • Інформатика 2 гр.

    • відео-урок у Google Meet (посилання Meet у Google Клас).
    • Написати та надіслати код до задач (файл у Google Клас).

3 пара (11.40-12.40) Географія

4 пара 7 урок  (13.00-13.30) Основи здоров’я

опрацювати параграф19,конференція MEET;підготувати повідомлення “Вплив стресу на здоров я людини”

Понеділок 18 травня

1 пара (9.00-10.00) Математика

7-А, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Розв’язування вправ”; 
2) №№ 1051, 1053, 1055, 1057, 1059, 1061, 1065, 1067,  3) Домашнє завдання:  №№ 1052, 1054, 1056, 1058, 1060, 1062, 1068.

2 пара (10.20-11.20) Всесвітня історія

відеоконференція на платформі zoom + тестування – «На урок».

Домашнє завдання: пар. 28-30 – опрацювати.

3 пара  (11.40-12.40) Фізика

конференція на платформі Zoom

о 11-40  

д/з  : 

повторюємо розділи 3,4 : «Формули, які я знаю та люблю»

ст. 204 №№1-6

 (класрум до 21-00 18.05)

П’ятниця 15 травня

1 пара (9.00-10.00) Біологія

2 пара 3 урок (10:20-10:50) Трудове навчання

  • Завантажити файл з теоретичним матеріалом та умовами завдань, виконати, надіслати до 22.05.2020 на електронну пошту volodymyr.diedov@gmail.com
  • Завантажити файл

2 пара 4 урок (10:50-11:20) Українська мова

ZOOM
Опрацювати правила на с.240-243 підручника. Вправа 541 на с.242.

3 пара (11:40-12:40) Інформатика 1 гр.

3 пара (11:40-12:40)

  • Інформатика гр 2
  • відео-урок у Google Meet (посилання Meet у Google Клас).
  • надіслати  виконані завдання до класрум

Четвер14 травня

1 пара (9.00-10.00) Математика

  • геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Розв’язування задач”; 
  • 2) №№ 551, 552, 554, 556, 557,  3) Домашнє завдання:  №№ 553, 555,558, на gioschool виконати з теми “Коло і круг” урок 2 “Коло, описане навкого трикутника. Коло, вписане в трикутник” та Фінальне тестування.

2 пара (10.20-11.20) Українська мова

  • ZOOM
  • Опрацювати правила на с.232-239 підручника. Вправа 528 на с.239.

3 пара (11.40-12.40) Фізика

  • конференція на платформі Zoom о 11-40  
  • д/з  : опрацювати §§36- 37
  • повторюємо розділи 3,4 : «Формули, які я знаю та люблю»
  • №№14.31-14.33 (на вибір одну задачу – дослідити. Звіт можна оформити довільній формі) (класрум до 18.05)

Середа 13 травня

1 пара (9.00-10.00) Математика

  • алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Метод додавання”; 
  • 2) №№ 1047, 1049,  3) Домашнє завдання: п. 28 опрацювати, №№ 1048, 1050.

2 пара (10.20-11.20) Українська література

3 пара (11.40-12.40) Зарубіжна література

  • Знати зміст твору Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула». Уміти аналізувати, висловлювати свої почуття та враження.

4 пара (13.00-14.00) Англійська мова

  • відео-урок у Google Meet (посилання Meet у Google Клас).
  • Завдання:  написати листівку, впр. 1, с. 171; презентація діалогу с. 169.

Вівторок 12 травня

1 пара (9.00-10.00) Географія

2 пара (10.20-11.20) Англійська мова

  • відео-урок у Google Meet (посилання Meet у Google Клас).
  • Завдання:  с. 169, впр. 7, діалог (вивчити на пам’ять). 

3 пара (11.40-12.40) Математика

  • 7-А, Геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Описане та вписане кола трикутника” (підготувати лінійку, косинець, циркуль, транспортир); 2) №№ 540, 542, 543, 545, 546, 548, 549. 3) п. 21 вивчити, №№ 541, 544, 547, 550.

4 пара 7 урок (13.00-13.30) Основи здоров’я

  • конференція  MEET,опрац.пар.17,18,завдання в гугл класі.

4 пара 8 урок (13.30-14.00) Аранжування

  • код доступу:  6xpfhe2 

П’ятниця 8 травня

1 пара (9.00-10.00) Біологія

2 пара 3 урок (10.20-10.50) Аранжування

  • код класрум : 6xpfhe2

2 пара 4 урок (10.50-11.20) Трудове навчання

  • Завантажити файл з теоретичним матеріалом та умовами завдань, виконати, надіслати до 15.05.2020 на електронну пошту volodymyr.diedov@gmail.com
  • Завантажити умову.

3 пара (11.40-12.40) Українська література

Четвер 7 травня

1 пара (9.00-10.00) Українська мова

  •  zoom
  • Опрацювати правила на с.228-229 підручника. Вправа 506 на с.229

2 пара (10.20-11.20) Математика

  • 7а, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Метод підстановки”; 
  • 2) №№ 1034, 1036, 1038; 3) Домашнє завдання: п. 27 опрацювати, №№ 1035, 1037, 1039.

3 пара (11.40-12.40) Англійська мова

  • 7 А –  відео-урок у Google Meet (посилання Meet у Google Клас).
  • Завдання:  Впр. до тексту Київ; повторити неправильні дієслова.

4 пара 7 урок  (13.00-13.30) Мистецтво

  • ПРАЦЮЄМО у ZOOM. Готуємо творче завдання (працюємо групами  не більше 4 людей) Тема: Внесок одного з видатних музикантів чи співаків французького шансону, рок- або поп-музики у світову музичну культури. (доповідь до 5 хв). На уроці буде захист робіт, кожен отримає оцінку.

Середа 6 травня

1 пара (9.00-10.00) Зарубіжна література

Знати зміст твору Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула». Уміти аналізувати, висловлювати свої почуття та враження.

2 пара (10.20-11.20) Математика

7А, геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Дотична до кола. Розв’язування задач”; №№ 520, 521, 523, 525,527; 2) Домашнє завдання: №№ 522, 524, 526; п. 21 опрацювати, дати письмово відповіді на питання 1 – 8 на ст.169.

3 пара (11.40-12.40) Хімія

Вівторок 5 травня

1 пара (9.00-10.00) Фізика

конференція на платформі Zoom

о 9-00  д/з  : 

повторити §§33- 35,

№№ ІІ-1д; ІІ-2с; ІІ-3д;  ІІ-4в

 (класрум до 10.05  15-00)

2 пара (10.20-11.20) Інформатика 1 гр.

2 пара (10.20-11.20) Інформатика 2 гр.

  • відео-урок у Google Meet (посилання Meet у Google Клас).
  • Написати та надіслати код до задач (файл у Google Клас).

3 пара (11.40-12.40) Географія

4 пара 7 урок  (13.00-13.30) Основи здоров’я

  • основи здоров’ я опрац.параграфи15,16,завдання в гугл класі. Конференція ZOOM,

Понеділок 4 травня

1 пара (9.00-10.00) Математика

алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Графічний метод”; 
2) №№ 1014, 1016, 1018, 1020, 1021, 1023, 1025; 3) Самостійна робота (завдання під час конференції); 4) Домашнє завдання: №№ 1015, 1017, 1019, 1022, 1024, 1026.

2 пара (10.20-11.20) Всесвітня історія

відеоконференція на платформі zoom.

Домашнє завдання:

  • пар. 26 та презентацію – опрацювати.

3 пара  (11.40-12.40) Фізика

конференція на платформі Zoom о 11-40 

 д/з  : повторити §§33- 35,

№№ 13.30;  13.37;  13.43 (класрум до 4.05  23-59)

Четвер 30 квітня

1 пара (9.00-10.00) Математика

7а, геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Властивості кола. Дотична до кола”; 
2) №№ 511 – 519; 3)  Онлайн-тест 4) Домашнє завдання: №№ 507 – 510, Gioschool: Тема “Коло і круг”, Виконати вхідне тестування і Урок 1 “Коло і круг. Дотична”.

2 пара (10.20-11.20) Українська мова

ZOOM
Опрацювати правила на с.220-228 підручника. Вправи 494, 495 на с.223-224.

3 пара (11.40-12.40) Фізика

конференція на платформі Zoom о 11-40  

д/з  : повторити §§33- 35,

№№ 11.24; 11.26; 11.30 (класрум до 3.05  23-59)

Середа 29 квітня

1 пара (9.00-10.00) Математика

7а, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Графічний мето розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними”; 
2) №№ 1007, 1009, 1010; 3) Домашнє завдання: п. 26 опрацювати, знати відповіді на пит. 1 – 6 на ст. 193, №№ 1008, 1011.

2 пара (10.20-11.20) Українська література

3 пара (11.40-12.40) Зарубіжна література

Читати роман Д.В. Джонс “Мандрівний замок Хаула”

4 пара (13.00-14.00) Англійська мова

  • відео-урок у Google Meet (посилання Meet у Google Клас).
  • Завдання: фонетична вправа; впр. 5, с.161; впр. 4, с. 168;  переказ тексту Kyiv.

Вівторок 28 квітня

1 пара (9.00-10.00) Географія

2 пара (10.20-11.20) Англійська мова

  • відео-урок у Google Meet (посилання Meet у Google Клас).
  • Завдання:   Текст “Kyiv” переказ. Впр. 4, с. 161 (Карпюк).

3 пара (11.40-12.40) Математика

7а, геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Геометричне місце точок. Коло. Круг. Розв’язування задач”; 2) №№ 487, 489, 491, 493, 495, 497, 498, 499; 3) онлайн-тест “Коло. Круг”; 4) Домашнє завдання: №№ 488, 490, 492, 494, 496, п. 20 опрацювати, знати відповіді на питання 1 – 7 на ст. 162.

4 пара 7 урок (13.00-13.30) Основи здоров’я

конф.MEET,параграф 14 с.94-96,завдання в гугл клас

4 пара 8 урок (13.30-14.00) Аранжування

  • код входу в classroom на урок: 6xpfhe2

Понеділок 27 квітня

1 пара (9.00-10.00) Математика

алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Лінійне рівняння з двома змінними та його графік”; 2) №№ 972, 973, 974, 976, 978, 979, 981, 986, 988, 9994;  3) самостійна робота (завдання під час конференції); 4) Домашнє завдання: 
№№ 971, 975, 977, 980, 982, 984, 987, 990, 995

2 пара (10.20-11.20) Всесвітня історія

відеоконференція на платформі zoom + тестування – «На урок».

Домашнє завдання:

§ 25 та презентацію – опрацювати.

3 пара 5 урок (11:40-12:10) Хімія

3 пара 6 урок (12:10-12:40) Мистецтво

  • Оцінки за тестування і творчу роботу виставлені у ел. журнал; Працюємо у ZOOM, посилання отримаєте у групі на вайбері.

П’ятниця 24 квітня

1 пара (9.00-10.00) Біологія

  • дз на 8/05
  • За бажанням підготуйте проєкт «Походження ссавців». Питання, на які повинен відповідати проєкт:
    1. Назвіть групу тварин, що дали початок тваринам класу Ссавці.
    2. Укажіть причини, які сприяли еволюції Ссавців.
    3. Доведіть походження ссавців, порівнявши будову тіла, фізіологію, особливості розмноження та розвитку ссавців з групою тварин – найближчих родичів.
    4. Назвіть переваги, які дозволили Ссавцям адаптуватись краще за інших тварин.
    Рекомендую створити групи з 3-5 осіб, розподілити завдання за принципом виду діяльності (підготовка презентації, підготовка матеріалів для презентації, доповідь, загальне керівництво роботою над проєктом) або за частинами змісту проєкту (окреме питання готує один член команди від початку і до кінця, проте важливо зробити проєкт цілісним).
    Результати роботи показати вчителю для перевірки  до 04.05.2020. 
    Рекомендовані матеріали для підготовки:
    Підручник Межжеріна, параграфи 48-51.
    История животного мира – Эра млекопитающих. Режим доступа:
    Жизнь на Земле. ВВС. Серії 10-12 (еволюція риб, амфібій, рептилій), серія 13 – еволюція ссавців Режим доступа:

2 пара 3 урок (10.20-10.50) Аранжування

  • код входу в classroom на урок: 6xpfhe2

2 пара 4 урок (10.50-11.20) Трудове навчання

  • Завантажити файл з теоретичним матеріалом та умовами завдань, виконати, надіслати до 08.05.2020 на електронну пошту volodymyr.diedov@gmail.com
  • Завантажити умову.

3 пара (11.40-12.40) Українська література

Четвер 23 квітня

1 пара (9.00-10.00) Українська мова

  • ZOOM
    Виписати у робочий зошит з поданих речень словосполучення з прийменниками, вказавши відмінок, з яким вжиті. 

2 пара (10.20-11.20) Математика

  • 7а, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Лінійне рівняння з двома змінними та його графік”; 2) №№ 957, 959, 961, 964, 968, 970; 3) Домашнє завдання: п. 25 опрацювати, знати відповіді на пит. 1 – 4 на ст. 184; №№ 952, 954, 956, 958, 960, 962, 965, 967, 969, 971; виконати на gioschool з теми “Рівняння. Системи рівнянь” вхідне тестування, урок 1 “Лінійні рівняння з однією змінною та їх розв’язування”, урок 2 “Рівняння з двома змінними”.

3 пара (11.40-12.40) Англійська мова

  • –  відео-урок у Google Meet (посилання Meet у Google Клас).
  • Завдання: Переказ тексту про Лондон. Впр. 107-108 Верба. Впр. 3, с. 158 Карпюк.

4 пара 7 урок  (13.00-13.30) Мистецтво

  • Презентацію з попереднього уроку ви отримали у групі на вайбері. Після її опрацювання та ст.94-101 у підручнику «Мистецтво» (автор МАСОЛ Л.М.) проходимо онлайн-тестування до 23 квітня 19:00  Код доступу 356888 посилання: join.naurok.ua

Середа 22 квітня

1 пара (9.00-10.00) Зарубіжна література

  • Створити таблицю «Освіта майбутнього» за повістю А. Азімова «Фах», у якій написати про переваги та недоліки даної освітньої системи. Уроки на зумі.

2 пара (10.20-11.20) Математика

  • геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Геометричне місце точок. Коло та круг”; 2) №№ 480, 481, 483, 485; 3) Домашнє завдання: п. 19 опрацювати, знати відповіді на пит. 1 – 14 на ст. 155; №№ 476, 477, 478, 479, 482, 484, 486.

3 пара (11.40-12.40) Хімія

Вівторок 21 квітня

1 пара (9.00-10.00) Фізика

  • конференція на платформі Zoom о 9-00
  • д/з  :  повторити §§34, 35, вправа 35  №1-5 (усно), 8,9

2 пара (10.20-11.20) Інформатика 1 гр.

2 пара (10.20-11.20) Інформатика 2 гр. 

  • Конференія meet о 10.20. Запрошення на пошті ліцейського акаунту
  • Доробити незавершені завдання.

3 пара (11.40-12.40) Географія

  • відеоконференція на платформі zoom 
  • Тема: Північно-Льодовитий океан – опрацювати;

4 пара 7 урок  (13.00-13.30) Основи здоров’я

  • опрац.пар 14. ,конф Zoom.Завдання розміщені в гугл класі.

П′ятниця 17 квітня

1 пара (9.00-10.00) Біологія

  • Д/з до уроку 24.04.2020: підготуватись до к/р за темами «Риби. Амфібії. Рептилії. Птахи». Повторити параграфи 30-47. Тим, хто ще не встиг подивитись: переглянути за вказаними вище темами науково-популярні фільми з числа запропонованих (див. група вайбер). Доповнити порівняльну таблицю «Амфібії (особливості будови) – Амфібії-Рептилії (спільні риси будови) – Рептилії (особливості будови)» двома стовпчиками «Рептилії-Птахи(спільні риси будови) – Птахи (особливості будови)» та надіслати на перевірку. У групі вайбер буде розміщено код тестування у середовищі Classtime для тренування за темами контрольної роботи. Допрацювати проєкти (для тих, хто не встиг до попереднього уроку).

2 пара (10.20-10.50) Трудове навчання

  • Завантажити файл з теоретичним матеріалом та умовами завдань, виконати, надіслати до 17.04.2020 на електронну пошту volodymyr.diedov@gmail.com
  • Завантажити умову. 

2 пара (10.50-11.20) Українська мова

  • ZOOM
  • Вправи 470, 471 на с.213

3 пара (11.40-12.40) Інформатика 1 гр.

3 пара (11.40-12.40) Інформатика 2 гр.

  • Відеоконференція на платформі ZOOM
  • https://us04web.zoom.us/j/73464622167?pwd=ZUlhNC9XYmhHQVNwNm1xbVN6YkNsdz09

    Идентификатор конференции: 734 6462 2167
    Пароль: 000362

Четвер 16 квітня

1 пара (9.00-10.00) Математика

геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Узагальнення та систематизація матеріалу з теми “Ознаки рівності трикутників”; 2) самостійна робота, варіант 2 (завдання під час конференції); 3) домашня контрольна робота (завдання під час конференції).

2 пара (10.20-11.20) Українська мова

ZOOM

Опрацювати правила на с.209-212 підручника. Вправа 465 на с.212

3 пара (11.40-12.40) Фізика

конференція на платформі Zoom о 11-40  

д/з  :  опрацювати §§34, 35, вправа 34  №1-17 (усно), переглянути мультфільм  за посил.

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=KPazb9f_wUo

та написати ессе за темою «Історія розвитоку простих механізмів в повсякденному житті людини» (об’ємом до одного друкованого аркуша тексту), надіслати на пошту

 mom2311@i.ua;

Середа 15 квітня

1 пара (9.00-10.00) Математика

7а, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Рівняння з двома змінними”; 2) №№ 927, 928, 930, 931, 932, 934, 935, 939, 941; 3) самостійна робота (завдання під час конференції); 4) домашнє завдання: №№ 929, 933, 936, 940, 942.

2 пара (10.20-11.20) Українська література

3 пара (11.40-12.40) Зарубіжна література

  • Відеоконференція на zoom
  • Читати та аналізувати оповідання Айзека Азімова «Фах».
  • https://www.youtube.com/watch?v=zsWp6Oa3LAI
 
4 пара (13.00-14.00) Англійська мова

переказ Sights of London, повт табл непр дієслів

Вівторок 14 квітня

1 пара (9.00-10.00) Географія

відеоконференція на платформі zoom

Індійський океан

2 пара (10.20-11.20) Англійська мова

впр. 2 с. 157 (Карпюк), вивчити Vocab Box, описати два відомих визначних місця Лондона (усно)
 

3 пара (11.40-12.40) Математика

7а, геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Розв’язування задач”; 2) №№ 466 – 471; 3) Самостійна робота (завдання під час конференції); 4) Домашнє завдання: вивчити матеріал на ст. 146 – 148; виконати на gioschool з теми “Трикутники” урок 4 “Прямокутний трикутник і його властивості. Ознаки рівності прямокутних трикутників” та фінальне тестування. 

4 пара 7 урок (13.00-13.30) Основи здоров*я

конференція ZOOM,опрац пар.12,13,підготувати повідомлення “Краса людини:зовнішня,внутрішня.”-надіслати на електронну пошту morarsvitl@gmail.com

4 пара 8 урок (13.30-14.00) Аранжування

код входу в classroom на урок 6xpfhe2 

Понеділок 13 квітня

1 пара (9.00-10.00) Математика

7а, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Рівняння з двома змінними”;

2) №№ 909, 910, 912, 913, 915, 917, 919, 921, 923, 925;
3) Домашнє завдання: п. 24 опрацювати; знати відповіді на пит. 1 – 6 на ст. 177; №№ 911, 914, 916, 918, 920, 922, 924, 926.
 
2 пара (10.20-11.20) Історія України

Формат:  відеоконференція на платформі zoom + тестування – «На урок».

Домашнє завдання:

  • 27-28 та презентацію – опрацювати.

5 урок Хімія час 11:40-12:10

6 урок Мистецтво час 12:10-12:40

  • Працюємо у Zoom початок 12:10:  https://us04web.zoom.us/j/469574951?pwd=WHIwenFjeC9DcUc0Qm9aU3htcEVZUT09 Идентификатор конференции: 469 574 951
    Пароль: 002882

П’ятниця  10 квітня

1 пара (9.00-10.00) Біологія

  • Підготовка до уроку 17.04.2020: 
    Переглянути фільми «Клюв и мозг. Гениальные птицы» https://www.youtube.com/watch?v=-8b_xY8tpQQ
    Сериал BBC: Жизнь птиц/The Life of Birds онлайн1 серія обов’язкова для перегляду
    Ознайомитись зі змістом параграфів 44-47 з підручника. Підготуватись до тестування з теми «Птахи: будова, різноманіття, розмноження, міграції.» Підготувати проєкти.
     
     

3 урок (10.20-10.50) Аранжування особистості 

  •  Код курсу 6xpfhe2

4 урок (10.50-11.20) Трудове навчання

  • Завантажити файл з теоретичним матеріалом та умовами завдань, виконати, надіслати до 17.04.2020 на електронну пошту volodymyr.diedov@gmail.com
  • Доздати, хто ще не здав, попереднє завдання

 

3 пара (11.40-12.40) Українська література

  • Письмова робота “Моя мандрівка в минуле”. Написати, в яке минуле ви б хотіли потрапити, в який спосіб, які помилки ви би виправили і що би це змінило. Роботу надрукувати, підписати, не більше 1 листка.(uspex13@i.ua)

Четвер  9 квітня

  •  

Урок 1 (9.00-10.00) Українська мова

Урок 2 (10.20-11.20) Математика 

  • 7а, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom
  • “Розв’язування задач”, №№ 112, 114, 116, 118, 120;
  • 2) Самостійна робота (завдання під час конференції);
  • 3) Домашнє завдання: №№ 113, 115, 117, 119, 121.

Урок 3 (11.40-12.40) Англійська мова

Урок 7 Мистецтво (13:00-13:30)

Середа 8 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Зарубіжна література

  • Опрацювати статтю в підручнику про життєвий і творчий шлях Рюноске Акутагави ст.248-250. Прочитати новелу «Павутинка». Опорацювати завдання на ст. 252. Виконати тест у Гугл класрум. Завтра урок на зумі.

Урок 2 (10.20-11.20) Математика

  • 7а, геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Розв’язування задач”; 2) №№ 457, 458, 460, 462, 464, 466, 468; 2) Самостійна робота (завдання під час конференції); 3) домашнє завдання: повторити п.п. 17,18, №№ 459, 461, 463, 465, 467.

Урок 3 (11.40-12.40) Хімія

  • Конференція ZOOM
  • ДЗ Задачі на розчини у зошиті.

Вівторок 7 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Фізика

  • фізика  7А  7.04
    конференція на платформі Zoom о 9-00  
    д/з  :  повторити параграф 33, вправа 33 №1-5, 7-20 (усно), відеозвіт домашнього дослідження надіслати на пошту mom2311@i.ua; в зошитi  розв’язати №24.17  та 24.19
  • ФАЙЛ ЗАВАНТАЖИТИ

Урок 2 (10.20-11.20) Інформатика гр 1

Урок 2 (10.20-11.20)Інформатика гр 2

  • Конференція ZOOM
  • Опрацювати презентацію ПЕРЕЙТИ

Урок 3 (11.40-12.40) Географія

  • Конференція ZOOM
  • пар 59- опрац.

Урок 4 (13.00-14.00) Основи здоров’я

  • опрац .пар11,12підгот.повідомл.”Функції шкіри”-morarsvitl@gmail.com

Понеділок 6 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Математика

  • 7а, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Розв’язування задач”;
    2) №№ 105, 107, 109, 110, 112, 114;
    3) Домашнє завдання: 104, 106, 108, 111, 113, 115.
    4) Самостійна робота (вказівки під час конференції).

Урок 2 (10.20-11.20) Історія

  • Конференція ZOOM
  • ДЗ історія України – параграфи 24-26 + конспект+ презентацію опрацювати;
Урок 3 (11.40-12.40) Фізика
  • фізи
    опрацювати параграф 33, приклади розв’язаних задач записати в зошит, розв’язати задачу №6, та  пояснити №10 з вправи 33
    Дослідити умову рівноваги та/або правило моментів в домашньому побуті (відеозвіт прислати на пошту mom2311@i.ua)

Урок 4 (13.00-14.00) 

  • Біологія

    • Для підготовки до уроку 10.04.2020 рекомендую: переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=QW19R2Ks7_0, доопрацювати проекти за темами «риби, амфібії та рептилії», проекти та домашні завдання зі створення порівняльних таблиць риб, амфібій та рептилій надіслати на електронну пошту вчителю. Додаткові матеріали та консультації в групі вайбер. Після уроку буде доступне тестування для закріплення матеріалу нової теми.

П’ ятниця 3 квітня

Урок 1 (9.00-10.00)  Біологія

  • Д/з на 03.04.2020: переглянути відео-фільми та виписати тварин, яких згадано у них, зазначити систематичну приналежність цих тварин (вид, рід, клас, тип).
     https://www.youtube.com/watch?v=kS2t0kvIMmw,
     https://www.youtube.com/watch?v=tmoZQUblzo
    повторити параграфи 30-41.
  • В текстовому редакторі сформувати таблицю з трьома стовпчиками: АМФІБІЇ (особливості будови тіла та життєдіяльності) – АМФІБІЇ ТА РЕПТИЛІЇ (спільні риси) – рептилій (особлиовсті будови тіла та життєдіяльності). Результат цього завдання надіслати мені на електронну пошту.До наступної п’ятниці буде доступне тестування за темою “Будова риб, амфібій, рептилій”. У суботу online заняття за темою “Різноманітність Хордових тварин: риби, амфібії, рептилії”. Учні, які готували проекти будуть їх представляти у середовищі zoom. Подробиці у вайбер-групі.

Урок 2 (10.20-11.20) Трудове навчання

  • Завантажити файл з теоретичним матеріалом та завданнями, фото виконаної роботи надіслати на електронну пошту volodymyr.diedov@gmail.com:
  • Завантажити файл

Урок 3 (11.40-12.40) Українська мова

  • Конференція ZOOM
  • Вправа 453 на с.207.

Урок 4 (13.00-14.00) Інформатика 2 гр

  • Конференція ZOOM
  • https://us04web.zoom.us/j/2738894980
  • Ідентифікатор конференції: 273 889 4980
  • Пройти тестування ПЕРЕЙТИ
  • Код доступу до тесту 647857
  • Домашнє завдання :
  • Розвязати задачу 51 стор. 54 із посібника

Урок 4 (13.00-14.00) Інформатика 1 гр

Урок 5 (14.20-15.20)

Урок 6 (15.40-16.40)

Четвер 2 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Українська мова

  • Конференція ZOOM
  • Опрацювати правила на с.203 підручника. Вправа 447 на с.205.

Урок 2 (10.20-11.20) Геометрія

  •  1) відеоконференція на платформі zoom “Властивості прямокутного трикутника”
    2) №№ 444, 445, 447, 449;
    3) Домашнє завдання: п. 18 опрацювати, вивчити відповіді на питання  1 – 3 на ст. 141.,  №№ 446, 448, 450.
    4) Самостійна робота (завдання під час конференції)
     
    8А, І група, алгебра: 1) відеоконференція на платформі zoom “Квадратний т
Урок 3 (11.40-12.40) Фізика
  • конференція на платформі Zoom о 11-40
    опрацювати параграф 32; приклади розв’язаних задач
    в зошиті розв’язати задачі №12,15,16,18 з вправи 32

Урок 4 (13.00-14.00) 

Урок 5 (14.20-15.20)

Урок 6 (15.40-16.40)

Середа 1 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Математика

  • 1) Відеоконференція в zoom “Розв’язування задач”;
    2) №№ 91, 92,94, 96,98,99, 101;
    3) Самостійна робота (завдання під час конференції);
    4) Домашнє завдання: №№ 93, 95, 97, 100, 102.

Урок 2 (10.20-11.20) Англійська мова

  • Платформа Google (Hangouts) Meet
    Форма заняття –  відеоурок
    Тема: Кінематограф. Театр.
    Завдання: 
    обговорення життя та творчості У. Шекспіра
    с.151 впр.7 
    с.152 впр.1, с.153 опрацювання лексики, 
    с.154 впр.2-4

Урок 3 (11.40-12.40) Українська література

  • Прочитати стор.233-241. Письмово завд 1,2 (стор.231), 3 (стор.232), 1,2 (стор.241), 3 (стор.242).
    Завд.10 (стор.242, обсяг – 1-1,5 стор.) – Надіслати до кінця дня на пошту uspex13@i.ua, підписати.

Урок 4 (13.00-14.00) Зарубіжна література

  • Конференція Zoom
  • ДЗ Опрацювати статтю в підручнику про життєвий і творчий шлях Герберта Уеллса ст.241-243. Читати та аналізувати новелу Г. Уеллса «Чарівна крамниця». Питання 10 на ст. 248 виконати письмово у робочих зошитах.

Урок 5 (14.20-15.20)

Урок 6 (15.40-16.40)

Вівторок 31 березня

Урок 1 (9.00-9-45) Географія

  • Відеоконференція на платформі zoom
  • лінк для входу буде у вайбер групі перед початком

Урок 2 (10.00-10-45) Геометрія

  • 1) Відео-конференція на платформі zoom: “Прямокутний тркутниик: ознаки рівності”; завдання на урок: №№ 433, 434, 436, 438, 440, 442;
    2) Самостійна робота (завдання будуть скинуті учням під час конференції)
    3) Домашнє завдання: опрацювати п. 17 на ст. 133 – 135; знати відповіді на питання на ст. 136; №№ 432, 435, 437, 439, 441, 443.

Урок 3 (11.00-11.45) Основи здоров’я

  • Підгот.повідомл. ,,Акселерація та ії прояви в підлітковому віці”
  • обговорення на платформі zoom
  • https://us04web.zoom.us/j/798168243?pwd=YkwrM3h1aUU4RXNqOFFEOUZUT0NPdz09Ідентификатор конференції: 798 168 243
    Пароль: 2906

Урок 4 (12.00-12.45) ——–

Урок 5(13.00-13.45) Англійська мова

  • Платформа Google Клас
    Тема: Кінематограф. Театр
    Завдання: Підручник Карпюк.

    – С. 149, впр. 2. Продовжити розповідь про Шекспіра.
    – С. 150, впр. 4. Скласти власні діалоги про переглянутий фільм і виставу.
    – С. 151, впр. 5. Відповісти на питання.
    – С. 151, впр. 6. Вивчити лексику. Потренувати навички анонсування фільму / вистави.

Понеділок 30 березня

Урок 1 (9.00-9-45) Історія

Урок 2 (10.00-10-45) Математика

  • 1) Відеоконференція в zoom, тема: “Розв’язування задач за допомогою рівнянь”. №№ 79, 81, 83, 85, 87, 89
    2) Самостійна робота
    3) Домашнє завдання: №№ 80, 82, 84, 86, 88, 90

Урок 3 (11.00-11.45) Хімія

  • Конференція : Zoom.

Урок 4 (12.00-12.45) Мистецтво

  •  Конференція : Zoom.
  • Тема: УРОК МИСТЕЦТВА
  • https://us04web.zoom.us/j/935078899?pwd=b0ozTWlzUUhXRDFoY1lpQVlGRkU5UT09
  • Ідентифікатор конференції: 935 078 899
    Пароль: 015500

Урок 5(13.00-13.45) Аранжування особистості

  • Конференція : Zoom.https://zoom.us/j/2589928182?pwd=UUxzdHMrckdoRnBWWFFmU2Z4amFpQT09Ідентифікатор конференції: 258 992 8182
    Пароль: 300604

 

П’ятниця 20 березня

  • Українська література
    • прочитати сторінки 216-231
    • дати письмово відповідь на питання 10 (стор.232)
  • Біологія
    • д/з: відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=YSRGYzhxgKU, параграфи 40,41. Створити в зошитах опорний конспект. У текстовому редакторі сформувати таблицю з трьома стовпчиками: КІСТКОВІ РИБИ (особливості будови тіла та життєдіяльності) – КІСТКОВІ РИБИ ТА АМФІБІЇ (спільні риси) – АМФІБІЇ (особливості будови тіла та життєдіяльності). Результат цього завдання надіслати мені на електронну пошту. До наступної п’ятниці буде доступне тестування за темою “Будова амфібій” та з п’ятниці – “Будова рептилій”. У суботу online заняття. Подробиці у вайбер-групі.
       
       


Четвер 19 березня

  • Українська мова
    • Опрацювати правила на с.201-203 підручника. Вправи 433, 434 на с.201
  • Фізика тренувальний тест
    • цей тест не оцінюється, він є тренувальним на платформі Classtime
    • Сесія 8JQV34
  • Англійська мова
    • с.149, впр. 2 продовжити розповідь про Шекспіра письмово, Voc. Box вивч.
  • Мистецтво
    • опрацювати ст.113-117 (ПІДРУЧНИК) Повідомлення на тему: “Країни, в яких існують музеї іграшок”
  • Геометрія
    • 1) З gioschool виконати вхідне тестування з теми “Трикутники”
      2) Вивчити матеріал на ст. 100 – 102 “Головне в параграфі 2”;
      3) Виконати письмово Завдання № 2 “Перевір себе в тестовій формі” на ст. 97 – 99;
      4) Опрацювати п. 12 “Теореми”.
      5) Дати відповіді усно на питання 1 – 7 на ст. 94;
      6) виконати письмово №№ 269 – 281.


Середа 18 березня

  • Зарубіжна література
    • Написати твір на тему « Що допомагає людині вистояти в найскладніших життєвих випробуваннях ( за новелою О. Генрі «Останній листок»)?» Прочитати новелу О. Генрі «Вождь червоношкірих»
    • А також створити відеопроекти на теми «Твори О. Генрі на екрані», «Людські чесноти в оповіданнях О. Генрі», «Гумор у творах О.Генрі».
  • Всесвітня історія
    • Тема:  Раннє Відродження. Гуманізм.
      • 23-24 опрацювати;
      • Домашнє завдання    Проаналізувати відео «Раннє Відродження. Проторенесанс (укр.) Від середньовіччя до Відродження»
  • Хімії
    • параграф “Розчини”.
  • Алгебра
    • 1) розібрати приклади 1,2 на ст. 13 – 14;
      2) №№ 51 – 67 виконати письмово;
      3) з gioschool виконати з теми “Рівняння. Системи рівнянь” Вхідне тестування і Урок 1 “Лінійні рівняння з однією змінною та їх розв’язування” 
       


Вівторок 17 березня

  • Інформатика
    • Розбір задачі 42 ФАЙЛ (Презентацію потрібно завантажити та переглянути)
    • Опрацювати ще раз презентацію “С++ середовище”, особливо слайди з 16 по 23 за посиланням ПЕРЕЙТИ)
    • Із сайту “Дистанционная подготовка по информатике” (хто не зареєстрований – зареєстуватися, логін і пароль записати до зошита) виконати задачу F  та задачу G. Задачі на використання дії цілочисельного ділення і остачі від ділення
    • Надіслати розв’язки  на пошту вчителю (файл, з розширенням cpp або скрін)
    • Дедлайн до наступної пари.
  • Географія
    • §55
  • Біологія
    • Д/з на 20.03.2020: за параграфами 37-39 та відеоуроком https://www.youtube.com/watch?v=e4-DpkkqVdE створити опорний конспект у зошиті. Об 11.00 у групі вайбер буде надано коди для тестування за темами “Хрящеві та кісткові риби” та “Амфібії”.
  • Фізика
    • параграфи 30,31 повторити;  32 – опрацювати, з вправи 32 розвязати задачі №12, 15-18
      за бажанням дослідити перетворення енергій в завданні 32.1 на сторінці 177

Понеділок 16 березня

  • 7 А, алгебра: Виконати завдання з gioschool, тема: “Лінійна фукція”:
    • 1) Вхідне тестування;
    • 2) Урок 1 “Функція. Графік функції”;
    • 3) Урок 2 “Лінійна функція. Графік лінійної функції”;
    • 4) Фінальне тестування.
  • Історія
  • Фізика 7А 16.03
    • опрацювати параграф 31;  приклади розвязаних задач розібрати та записати в зошит; розвязати задачі №14-17 з вправи 31
    • УВАГА!!!
      Завтра 17.03   о 12-30 прошу бути вісх на зв’язку біля інтернету.. На платформі кластайм буде проведена літучка, код доступу буде на вайбері та в телеграм. Участь ВСІХ ОБОВ’ЯЗКОВА!!!!!!
       

П’ятниця 13 березня

  • Біологія
    • Д/з на 20.03.2020: за параграфами 37-39 та відеоуроком https://www.youtube.com/watch?v=e4-DpkkqVdE створити опорний конспект у зошиті. Об 11.00 у групі вайбер буде надано коди для тестування за темами “Хрящеві та кісткові риби” та “Амфібії”.
  • Українська мова
    • Опрацювати правила на с.190-197 підручника. Вправи 408, 409, 410 на с.192.
  • Інформатика
    • Розв’язати та написати код до задач  41 та 42 (фото або скрін розв’язку надаслати вчителю на електронну пошту)
    • (задачі та презентації за посиланням ПЕРЕЙТИ)

Четвер  12 березня

  • Геометрія
    • Виконати уроки з теми “Трикутники” з gioschool:
      • Урок 1 “Трикутники. Нерівність трикутника. Сума кутів трикутника”,
      • урок 2 “Класифікація трикутників за сторонами”,
      • урок 3 “Ознаки рівності трикутників”.
  • Українська мова
    • Опрацювати правила на с.190-197 підручника. Вправи 405, 406 на с.191.
  • Фізика 
    • опрацювати параграф 30 “Механічна робота. Потужність” (зробити конспект в зошиті); розвязати №14-18 з вправи 30
    • Пройти тенувальне тестування . Цей тест не оцінюється, він є тренувальним на платформі   ClasstimeСесія GR8YE9

Середа  11 березня

  • Aлгебра
    • №№ 47, 48, 49, 50, 74, 75.
  • Українська література
    • твір-роздум “Сенс буття, патріотизм, самодостатність. У чому вони полягають?” (за творами В.Симоненка). Обсяг – 1,5-2 стор.
      Прочитати за підручником стор.212-216 (розділи 1-8)
  • Зарубіжна література
    • 7-А, 7-Б читати та аналізувати новели О. Генрі «Дари волхвів», «Останній листок» ст. 228-240. Опрацювати питання на ст.230, 235, 240, 236. Завдання 9 на ст. 236 зробити письмово в робочих зошитах.
    • Переглянути  ПЕРЕЙТИ
    • Презентація ПЕРЕГЛЯНУТИ
    • Відеоурок ПЕРЕЙТИ
  • Англійська мова
    • с.148 впр.2, с.152 впр.1

Вівторок 10 березня

  • Географія
    • §54
  • Англійська мова
    • параграф 7, с.199 впр.1-3 с.146-147, переказ тексту с.143
  • Геометрія
    • 1) опрацювати п. 11 ст. 87 – 90, тема “Третя ознака рівності трикутників”;
    • 2) вивчити відповіді на пит. на ст. 90;
    • 3) розібрати та законспектувати теорему 11.2 на ст. 89;
    • 4) виконати письмово №№ 252, 253, 256, 257, 259, 260, 261, 262.

П’ятниця 6 березня

  • Українська література

1) опрацювати стор.210-211
2) виписати з вірша цитату, в якій сформульовано ідею
3) пояснити письмово, кого символізують у вірші образи Колумбів і Магелланів

Історія

Презентації до уроків   Відкрити

 

Інформатика

Підручник (Ривкінд Й.Я.)

Практичні завдання ЕТ

 

Практичне завдання