7-А

ЗАВДАННЯ НА КАРАНТИН 

з 6 березня

П’ятниця  10 квітня

1 пара (9.00-10.00) Біологія

  • Для підготовки до уроку 10.04.2020 рекомендую: переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=QW19R2Ks7_0, доопрацювати проекти за темами «риби, амфібії та рептилії», проекти та домашні завдання зі створення порівняльних таблиць риб, амфібій та рептилій надіслати на електронну пошту вчителю. Додаткові матеріали та консультації в групі вайбер. Після уроку буде доступне тестування для закріплення матеріалу нової теми.

3 урок (10.20-10.50) Аранжування особистості 

  •  Код курсу 6xpfhe2

4 урок (10.50-11.20) Трудове навчання

  • Завантажити файл з теоретичним матеріалом та умовами завдань, виконати, надіслати до 17.04.2020 на електронну пошту volodymyr.diedov@gmail.com
  • Доздати, хто ще не здав, попереднє завдання

 

3 пара (11.40-12.40) Українська література

  • Письмова робота “Моя мандрівка в минуле”. Написати, в яке минуле ви б хотіли потрапити, в який спосіб, які помилки ви би виправили і що би це змінило. Роботу надрукувати, підписати, не більше 1 листка.(uspex13@i.ua)

Четвер  9 квітня

  •  

Урок 1 (9.00-10.00) Українська мова

Урок 2 (10.20-11.20) Математика 

  • 7а, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom
  • “Розв’язування задач”, №№ 112, 114, 116, 118, 120;
  • 2) Самостійна робота (завдання під час конференції);
  • 3) Домашнє завдання: №№ 113, 115, 117, 119, 121.

Урок 3 (11.40-12.40) Англійська мова

Урок 7 Мистецтво (13:00-13:30)

Середа 8 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Зарубіжна література

  • Опрацювати статтю в підручнику про життєвий і творчий шлях Рюноске Акутагави ст.248-250. Прочитати новелу «Павутинка». Опорацювати завдання на ст. 252. Виконати тест у Гугл класрум. Завтра урок на зумі.

Урок 2 (10.20-11.20) Математика

  • 7а, геометрія: 1) Відеоконференція на zoom “Розв’язування задач”; 2) №№ 457, 458, 460, 462, 464, 466, 468; 2) Самостійна робота (завдання під час конференції); 3) домашнє завдання: повторити п.п. 17,18, №№ 459, 461, 463, 465, 467.

Урок 3 (11.40-12.40) Хімія

  • Конференція ZOOM
  • ДЗ Задачі на розчини у зошиті.

Вівторок 7 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Фізика

  • фізика  7А  7.04
    конференція на платформі Zoom о 9-00  
    д/з  :  повторити параграф 33, вправа 33 №1-5, 7-20 (усно), відеозвіт домашнього дослідження надіслати на пошту mom2311@i.ua; в зошитi  розв’язати №24.17  та 24.19
  • ФАЙЛ ЗАВАНТАЖИТИ

Урок 2 (10.20-11.20) Інформатика гр 1

Урок 2 (10.20-11.20)Інформатика гр 2

  • Конференція ZOOM
  • Опрацювати презентацію ПЕРЕЙТИ

Урок 3 (11.40-12.40) Географія

  • Конференція ZOOM
  • пар 59- опрац.

Урок 4 (13.00-14.00) Основи здоров’я

  • опрац .пар11,12підгот.повідомл.”Функції шкіри”-morarsvitl@gmail.com

Понеділок 6 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Математика

  • 7а, алгебра: 1) Відеоконференція на zoom “Розв’язування задач”;
    2) №№ 105, 107, 109, 110, 112, 114;
    3) Домашнє завдання: 104, 106, 108, 111, 113, 115.
    4) Самостійна робота (вказівки під час конференції).

Урок 2 (10.20-11.20) Історія

  • Конференція ZOOM
  • ДЗ історія України – параграфи 24-26 + конспект+ презентацію опрацювати;
Урок 3 (11.40-12.40) Фізика
  • фізи
    опрацювати параграф 33, приклади розв’язаних задач записати в зошит, розв’язати задачу №6, та  пояснити №10 з вправи 33
    Дослідити умову рівноваги та/або правило моментів в домашньому побуті (відеозвіт прислати на пошту mom2311@i.ua)

Урок 4 (13.00-14.00) 

  • Біологія

    • Для підготовки до уроку 10.04.2020 рекомендую: переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=QW19R2Ks7_0, доопрацювати проекти за темами «риби, амфібії та рептилії», проекти та домашні завдання зі створення порівняльних таблиць риб, амфібій та рептилій надіслати на електронну пошту вчителю. Додаткові матеріали та консультації в групі вайбер. Після уроку буде доступне тестування для закріплення матеріалу нової теми.

П’ ятниця 3 квітня

Урок 1 (9.00-10.00)  Біологія

  • Д/з на 03.04.2020: переглянути відео-фільми та виписати тварин, яких згадано у них, зазначити систематичну приналежність цих тварин (вид, рід, клас, тип).
     https://www.youtube.com/watch?v=kS2t0kvIMmw,
     https://www.youtube.com/watch?v=tmoZQUblzo
    повторити параграфи 30-41.
  • В текстовому редакторі сформувати таблицю з трьома стовпчиками: АМФІБІЇ (особливості будови тіла та життєдіяльності) – АМФІБІЇ ТА РЕПТИЛІЇ (спільні риси) – рептилій (особлиовсті будови тіла та життєдіяльності). Результат цього завдання надіслати мені на електронну пошту.До наступної п’ятниці буде доступне тестування за темою “Будова риб, амфібій, рептилій”. У суботу online заняття за темою “Різноманітність Хордових тварин: риби, амфібії, рептилії”. Учні, які готували проекти будуть їх представляти у середовищі zoom. Подробиці у вайбер-групі.

Урок 2 (10.20-11.20) Трудове навчання

  • Завантажити файл з теоретичним матеріалом та завданнями, фото виконаної роботи надіслати на електронну пошту volodymyr.diedov@gmail.com:
  • Завантажити файл

Урок 3 (11.40-12.40) Українська мова

  • Конференція ZOOM
  • Вправа 453 на с.207.

Урок 4 (13.00-14.00) Інформатика 2 гр

  • Конференція ZOOM
  • https://us04web.zoom.us/j/2738894980
  • Ідентифікатор конференції: 273 889 4980
  • Пройти тестування ПЕРЕЙТИ
  • Код доступу до тесту 647857
  • Домашнє завдання :
  • Розвязати задачу 51 стор. 54 із посібника

Урок 4 (13.00-14.00) Інформатика 1 гр

Урок 5 (14.20-15.20)

Урок 6 (15.40-16.40)

Четвер 2 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Українська мова

  • Конференція ZOOM
  • Опрацювати правила на с.203 підручника. Вправа 447 на с.205.

Урок 2 (10.20-11.20) Геометрія

  •  1) відеоконференція на платформі zoom “Властивості прямокутного трикутника”
    2) №№ 444, 445, 447, 449;
    3) Домашнє завдання: п. 18 опрацювати, вивчити відповіді на питання  1 – 3 на ст. 141.,  №№ 446, 448, 450.
    4) Самостійна робота (завдання під час конференції)
     
    8А, І група, алгебра: 1) відеоконференція на платформі zoom “Квадратний т
Урок 3 (11.40-12.40) Фізика
  • конференція на платформі Zoom о 11-40
    опрацювати параграф 32; приклади розв’язаних задач
    в зошиті розв’язати задачі №12,15,16,18 з вправи 32

Урок 4 (13.00-14.00) 

Урок 5 (14.20-15.20)

Урок 6 (15.40-16.40)

Середа 1 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Математика

  • 1) Відеоконференція в zoom “Розв’язування задач”;
    2) №№ 91, 92,94, 96,98,99, 101;
    3) Самостійна робота (завдання під час конференції);
    4) Домашнє завдання: №№ 93, 95, 97, 100, 102.

Урок 2 (10.20-11.20) Англійська мова

  • Платформа Google (Hangouts) Meet
    Форма заняття –  відеоурок
    Тема: Кінематограф. Театр.
    Завдання: 
    обговорення життя та творчості У. Шекспіра
    с.151 впр.7 
    с.152 впр.1, с.153 опрацювання лексики, 
    с.154 впр.2-4

Урок 3 (11.40-12.40) Українська література

  • Прочитати стор.233-241. Письмово завд 1,2 (стор.231), 3 (стор.232), 1,2 (стор.241), 3 (стор.242).
    Завд.10 (стор.242, обсяг – 1-1,5 стор.) – Надіслати до кінця дня на пошту uspex13@i.ua, підписати.

Урок 4 (13.00-14.00) Зарубіжна література

  • Конференція Zoom
  • ДЗ Опрацювати статтю в підручнику про життєвий і творчий шлях Герберта Уеллса ст.241-243. Читати та аналізувати новелу Г. Уеллса «Чарівна крамниця». Питання 10 на ст. 248 виконати письмово у робочих зошитах.

Урок 5 (14.20-15.20)

Урок 6 (15.40-16.40)

Вівторок 31 березня

Урок 1 (9.00-9-45) Географія

  • Відеоконференція на платформі zoom
  • лінк для входу буде у вайбер групі перед початком

Урок 2 (10.00-10-45) Геометрія

  • 1) Відео-конференція на платформі zoom: “Прямокутний тркутниик: ознаки рівності”; завдання на урок: №№ 433, 434, 436, 438, 440, 442;
    2) Самостійна робота (завдання будуть скинуті учням під час конференції)
    3) Домашнє завдання: опрацювати п. 17 на ст. 133 – 135; знати відповіді на питання на ст. 136; №№ 432, 435, 437, 439, 441, 443.

Урок 3 (11.00-11.45) Основи здоров’я

  • Підгот.повідомл. ,,Акселерація та ії прояви в підлітковому віці”
  • обговорення на платформі zoom
  • https://us04web.zoom.us/j/798168243?pwd=YkwrM3h1aUU4RXNqOFFEOUZUT0NPdz09Ідентификатор конференції: 798 168 243
    Пароль: 2906

Урок 4 (12.00-12.45) ——–

Урок 5(13.00-13.45) Англійська мова

  • Платформа Google Клас
    Тема: Кінематограф. Театр
    Завдання: Підручник Карпюк.

    – С. 149, впр. 2. Продовжити розповідь про Шекспіра.
    – С. 150, впр. 4. Скласти власні діалоги про переглянутий фільм і виставу.
    – С. 151, впр. 5. Відповісти на питання.
    – С. 151, впр. 6. Вивчити лексику. Потренувати навички анонсування фільму / вистави.

Понеділок 30 березня

Урок 1 (9.00-9-45) Історія

Урок 2 (10.00-10-45) Математика

  • 1) Відеоконференція в zoom, тема: “Розв’язування задач за допомогою рівнянь”. №№ 79, 81, 83, 85, 87, 89
    2) Самостійна робота
    3) Домашнє завдання: №№ 80, 82, 84, 86, 88, 90

Урок 3 (11.00-11.45) Хімія

  • Конференція : Zoom.

Урок 4 (12.00-12.45) Мистецтво

  •  Конференція : Zoom.
  • Тема: УРОК МИСТЕЦТВА
  • https://us04web.zoom.us/j/935078899?pwd=b0ozTWlzUUhXRDFoY1lpQVlGRkU5UT09
  • Ідентифікатор конференції: 935 078 899
    Пароль: 015500

Урок 5(13.00-13.45) Аранжування особистості

  • Конференція : Zoom.https://zoom.us/j/2589928182?pwd=UUxzdHMrckdoRnBWWFFmU2Z4amFpQT09Ідентифікатор конференції: 258 992 8182
    Пароль: 300604

 

П’ятниця 20 березня

  • Українська література
    • прочитати сторінки 216-231
    • дати письмово відповідь на питання 10 (стор.232)
  • Біологія
    • д/з: відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=YSRGYzhxgKU, параграфи 40,41. Створити в зошитах опорний конспект. У текстовому редакторі сформувати таблицю з трьома стовпчиками: КІСТКОВІ РИБИ (особливості будови тіла та життєдіяльності) – КІСТКОВІ РИБИ ТА АМФІБІЇ (спільні риси) – АМФІБІЇ (особливості будови тіла та життєдіяльності). Результат цього завдання надіслати мені на електронну пошту. До наступної п’ятниці буде доступне тестування за темою “Будова амфібій” та з п’ятниці – “Будова рептилій”. У суботу online заняття. Подробиці у вайбер-групі.
       
       


Четвер 19 березня

  • Українська мова
    • Опрацювати правила на с.201-203 підручника. Вправи 433, 434 на с.201
  • Фізика тренувальний тест
    • цей тест не оцінюється, він є тренувальним на платформі Classtime
    • Сесія 8JQV34
  • Англійська мова
    • с.149, впр. 2 продовжити розповідь про Шекспіра письмово, Voc. Box вивч.
  • Мистецтво
    • опрацювати ст.113-117 (ПІДРУЧНИК) Повідомлення на тему: “Країни, в яких існують музеї іграшок”
  • Геометрія
    • 1) З gioschool виконати вхідне тестування з теми “Трикутники”
      2) Вивчити матеріал на ст. 100 – 102 “Головне в параграфі 2”;
      3) Виконати письмово Завдання № 2 “Перевір себе в тестовій формі” на ст. 97 – 99;
      4) Опрацювати п. 12 “Теореми”.
      5) Дати відповіді усно на питання 1 – 7 на ст. 94;
      6) виконати письмово №№ 269 – 281.


Середа 18 березня

  • Зарубіжна література
    • Написати твір на тему « Що допомагає людині вистояти в найскладніших життєвих випробуваннях ( за новелою О. Генрі «Останній листок»)?» Прочитати новелу О. Генрі «Вождь червоношкірих»
    • А також створити відеопроекти на теми «Твори О. Генрі на екрані», «Людські чесноти в оповіданнях О. Генрі», «Гумор у творах О.Генрі».
  • Всесвітня історія
    • Тема:  Раннє Відродження. Гуманізм.
      • 23-24 опрацювати;
      • Домашнє завдання    Проаналізувати відео «Раннє Відродження. Проторенесанс (укр.) Від середньовіччя до Відродження»
  • Хімії
    • параграф “Розчини”.
  • Алгебра
    • 1) розібрати приклади 1,2 на ст. 13 – 14;
      2) №№ 51 – 67 виконати письмово;
      3) з gioschool виконати з теми “Рівняння. Системи рівнянь” Вхідне тестування і Урок 1 “Лінійні рівняння з однією змінною та їх розв’язування” 
       


Вівторок 17 березня

  • Інформатика
    • Розбір задачі 42 ФАЙЛ (Презентацію потрібно завантажити та переглянути)
    • Опрацювати ще раз презентацію “С++ середовище”, особливо слайди з 16 по 23 за посиланням ПЕРЕЙТИ)
    • Із сайту “Дистанционная подготовка по информатике” (хто не зареєстрований – зареєстуватися, логін і пароль записати до зошита) виконати задачу F  та задачу G. Задачі на використання дії цілочисельного ділення і остачі від ділення
    • Надіслати розв’язки  на пошту вчителю (файл, з розширенням cpp або скрін)
    • Дедлайн до наступної пари.
  • Географія
    • §55
  • Біологія
    • Д/з на 20.03.2020: за параграфами 37-39 та відеоуроком https://www.youtube.com/watch?v=e4-DpkkqVdE створити опорний конспект у зошиті. Об 11.00 у групі вайбер буде надано коди для тестування за темами “Хрящеві та кісткові риби” та “Амфібії”.
  • Фізика
    • параграфи 30,31 повторити;  32 – опрацювати, з вправи 32 розвязати задачі №12, 15-18
      за бажанням дослідити перетворення енергій в завданні 32.1 на сторінці 177

Понеділок 16 березня

  • 7 А, алгебра: Виконати завдання з gioschool, тема: “Лінійна фукція”:
    • 1) Вхідне тестування;
    • 2) Урок 1 “Функція. Графік функції”;
    • 3) Урок 2 “Лінійна функція. Графік лінійної функції”;
    • 4) Фінальне тестування.
  • Історія
  • Фізика 7А 16.03
    • опрацювати параграф 31;  приклади розвязаних задач розібрати та записати в зошит; розвязати задачі №14-17 з вправи 31
    • УВАГА!!!
      Завтра 17.03   о 12-30 прошу бути вісх на зв’язку біля інтернету.. На платформі кластайм буде проведена літучка, код доступу буде на вайбері та в телеграм. Участь ВСІХ ОБОВ’ЯЗКОВА!!!!!!
       

П’ятниця 13 березня

  • Біологія
    • Д/з на 20.03.2020: за параграфами 37-39 та відеоуроком https://www.youtube.com/watch?v=e4-DpkkqVdE створити опорний конспект у зошиті. Об 11.00 у групі вайбер буде надано коди для тестування за темами “Хрящеві та кісткові риби” та “Амфібії”.
  • Українська мова
    • Опрацювати правила на с.190-197 підручника. Вправи 408, 409, 410 на с.192.
  • Інформатика
    • Розв’язати та написати код до задач  41 та 42 (фото або скрін розв’язку надаслати вчителю на електронну пошту)
    • (задачі та презентації за посиланням ПЕРЕЙТИ)

Четвер  12 березня

  • Геометрія
    • Виконати уроки з теми “Трикутники” з gioschool:
      • Урок 1 “Трикутники. Нерівність трикутника. Сума кутів трикутника”,
      • урок 2 “Класифікація трикутників за сторонами”,
      • урок 3 “Ознаки рівності трикутників”.
  • Українська мова
    • Опрацювати правила на с.190-197 підручника. Вправи 405, 406 на с.191.
  • Фізика 
    • опрацювати параграф 30 “Механічна робота. Потужність” (зробити конспект в зошиті); розвязати №14-18 з вправи 30
    • Пройти тенувальне тестування . Цей тест не оцінюється, він є тренувальним на платформі   ClasstimeСесія GR8YE9

Середа  11 березня

  • Aлгебра
    • №№ 47, 48, 49, 50, 74, 75.
  • Українська література
    • твір-роздум “Сенс буття, патріотизм, самодостатність. У чому вони полягають?” (за творами В.Симоненка). Обсяг – 1,5-2 стор.
      Прочитати за підручником стор.212-216 (розділи 1-8)
  • Зарубіжна література
    • 7-А, 7-Б читати та аналізувати новели О. Генрі «Дари волхвів», «Останній листок» ст. 228-240. Опрацювати питання на ст.230, 235, 240, 236. Завдання 9 на ст. 236 зробити письмово в робочих зошитах.
    • Переглянути  ПЕРЕЙТИ
    • Презентація ПЕРЕГЛЯНУТИ
    • Відеоурок ПЕРЕЙТИ
  • Англійська мова
    • с.148 впр.2, с.152 впр.1

Вівторок 10 березня

  • Географія
    • §54
  • Англійська мова
    • параграф 7, с.199 впр.1-3 с.146-147, переказ тексту с.143
  • Геометрія
    • 1) опрацювати п. 11 ст. 87 – 90, тема “Третя ознака рівності трикутників”;
    • 2) вивчити відповіді на пит. на ст. 90;
    • 3) розібрати та законспектувати теорему 11.2 на ст. 89;
    • 4) виконати письмово №№ 252, 253, 256, 257, 259, 260, 261, 262.

П’ятниця 6 березня

  • Українська література

1) опрацювати стор.210-211
2) виписати з вірша цитату, в якій сформульовано ідею
3) пояснити письмово, кого символізують у вірші образи Колумбів і Магелланів

Історія

Презентації до уроків   Відкрити

 

Інформатика

Підручник (Ривкінд Й.Я.)

Практичні завдання ЕТ

 

Практичне завдання