7-Б

ЗАВДАННЯ НА КАРАНТИН 

з 6 березня

П’ятниця  10 квітня

2 пара (10.20-11.20) Біологія

  • Для підготовки до уроку 10.04.2020 рекомендую: переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=QW19R2Ks7_0, доопрацювати проекти за темами «риби, амфібії та рептилії», проекти та домашні завдання зі створення порівняльних таблиць риб, амфібій та рептилій надіслати на електронну пошту вчителю. Додаткові матеріали та консультації в групі вайбер. Після уроку буде доступне тестування для закріплення матеріалу нової теми.

5 урок (11-40-12.10) Аранжування особистості 

  •  Код курсу 6xpfhe2

6 урок (12.10-12.40) Трудове навчання

(завантажити файл з теоретичним матеріалом та умовами завдань, виконати, надіслати до 17.04.2020)

4 пара (13.00-14.00) Географія 

  • Урок-конференція в Zoom
  • дз пар 59- опрац.

Четвер  9 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Математика гр 1

  •  Урок-конференція в Zoom

Урок 1 (9.00-10.00) Інформатика гр 2

  • Урок-конференція в Zoom
  • Пройти тестування на платформі НаУрок join.naurok.ua
  • Код доступу 
  • Переглянути відео ПЕРЕЙТИ
  • Презентація до уроку ПЕРЕГЛЯНУТИ
  • ДЗ опрацювати презентацію та виписати до конспекту ключові терміни

Урок 2 (10.20-11.20) Математика гр 2

  • Урок-конференція в Zoom

Урок 2 (10.20-11.20) Інформатика гр 1

  • Урок-конференція в Zoom
  • Пройти тестування на платформі НаУрок join.naurok.ua
  • Код доступу 
  • Переглянути відео ПЕРЕЙТИ
  • Презентація до уроку ПЕРЕГЛЯНУТИ
  • ДЗ опрацювати презентацію та виписати до конспекту клчові терміни

Урок 3 (11.40-12.10) Хімія

  • Урок-конференція в Zoom
  • ДЗ Задачі на розчини у зошиті.

 

Середа  8 квітня

Урок 1 (9.00-10.00)——-

Урок 2 (10.20-11.20) Українська література

  • 7-Б, літ
    Письмова робота “Моя мандрівка в минуле”. Написати, в яке минуле ви б хотіли потрапити, в який спосіб, які помилки ви би виправили і що би це змінило. Роботу надрукувати, підписати, не більше 1 листка.( До кінця дня надіслати на пошту uspex13@i.ua)

Урок 3 (11.40-12.40) Зарубіжна література

  • Опрацювати статтю в підручнику про життєвий і творчий шлях Рюноске Акутагави ст.248-250. Прочитати новелу «Павутинка». Опорацювати завдання на ст. 252. Виконати тест у Гугл класрум. Завтра урок на зумі.

Урок 4 (13.00-13.30) Українська мова

  • 1) Урок-конференція в Zoom
    2) Д/з §35( ст. 212, 214)- опрац. Впр. 478

Вівторок 7 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Геометрія

  • Урок-конференція в Zoom
  • ДЗ_№ 522, 525, 527, 532 (скинути до 23.00 11.04)                                                    

Урок 2 (10.20-11.20) Фізика

  • Інформація у групі вайбер

Урок 3 (11.40-12.40) Українська мова

  • 7-Б  https://www.classtime.com/code/2W28YK
  • Конференція Zoom
    https://zoom.us/j/718430981?pwd=Y1dRQk93TUtNQ0dFYU0wUFJwK3Jldz09

    ІD: 718 430 981
    Пароль: 008632

  • Д/з. §35. Впр.464

Урок 7 Мистецтво (13:00-13:30)

Урок 8 (13:30-14:00) Основи здоров’я 

  • опрац .пар11,12підгот.повідомл.”Функції шкіри”-morarsvitl@gmail.com
  •  https://us04web.zoom.us/j/547934616?pwd=NXJrM2ZiQmhrYWlBOXNnSzVWK1cvdz09 

Понеділок 6 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Історія

  • Конференція Zoom
  • Д/з    історія України – параграфи 24-26 + конспект+ презентацію опрацювати

Урок 2 (10.20-11.20) Алгебра

  • Урок-конференція в Zoom
  • ДЗ № 988, 991, 992, 994, 997 (скинути до 09.00 09.04 (до початку пари))
Урок 3 (11.40-12.40) Англійська мова
  • Конференція Zoom
  • Запрошення в clssroom
  • ДЗ 7Б – впр.2 с.157, вивч нові слова з тексту і vocab box , описати 2 відомі визначні пам’ятки Лондону, переказ тексту про Шекспіра.

Урок 4 (13.00-14.00) Біологія

    • Для підготовки до уроку 10.04.2020 рекомендую: переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=QW19R2Ks7_0, доопрацювати проекти за темами «риби, амфібії та рептилії», проекти та домашні завдання зі створення порівняльних таблиць риб, амфібій та рептилій надіслати на електронну пошту вчителю. Додаткові матеріали та консультації в групі вайбер. Після уроку буде доступне тестування для закріплення матеріалу нової теми.

П’ ятниця 3 квітня

Урок 1 (9.00-10.00)  Біологія

  • Д/з на 03.04.2020: переглянути відео-фільми та виписати тварин, яких згадано у них, зазначити систематичну приналежність цих тварин (вид, рід, клас, тип).
     https://www.youtube.com/watch?v=kS2t0kvIMmw,
     https://www.youtube.com/watch?v=tmoZQUblzo
    повторити параграфи 30-41.
  • В текстовому редакторі сформувати таблицю з трьома стовпчиками: АМФІБІЇ (особливості будови тіла та життєдіяльності) – АМФІБІЇ ТА РЕПТИЛІЇ (спільні риси) – рептилій (особлиовсті будови тіла та життєдіяльності). Результат цього завдання надіслати мені на електронну пошту.До наступної п’ятниці буде доступне тестування за темою “Будова риб, амфібій, рептилій”. У суботу online заняття за темою “Різноманітність Хордових тварин: риби, амфібії, рептилії”. Учні, які готували проекти будуть їх представляти у середовищі zoom. Подробиці у вайбер-групі.

Урок 2 (10.20-11.20) 

Урок 3 (11.40-12.40) Українська мова
  • Конференція Zoom

    https://zoom.us/j/798747882?pwd=WTdFZ0Nid3pEVUhhK2hPRGtwSjd0QT09

    Идентификатор конференции: 798 747 882
    Пароль: 010089

  • Підготуватися до самостійної роботи за матеріалами з підручника §31-34. Впр. 442, 453

Урок 4 (13.00-14.00) 

Урок 5 (14.20-15.20)

Урок 6 (15.40-16.40)

Четвер 2 квітня

Урок 1 (9.00-10.00)  Алгебра (9.00-10.00) 

  • відеоконференція на платформі ZOOM 

Урок 2 (10.20-11.20) Геометрія (10.20-11.20)

  • відеоконференція на платформі ZOOM 
Урок 3 (11.40-12.40) Англійська мова
  • Платформа Zoom
    Форма заняття –  відеоурок.
    Тема: Кінематограф. Театр.
    Завдання: 
    обговорення життя та творчості У. Шекспіра
    с.151 впр.7 
    с.152 впр.1, с.153 опрацювання лексики, 
    с.154 впр.2-4
  • https://us04web.zoom.us/j/5076340221?pwd=b3p4Y1VJM25SUTBFZGpDNENMeU8yZz09

    Идентификатор конференции: 507 634 0221
    Пароль: 527668

Урок 4 (13.00-14.00) 

Урок 5 (14.20-15.20)

Урок 6 (15.40-16.40)

Середа 1 квітня

Урок 1 (9.00-10.00) Хімія

  • інформація в вайбер

Урок 2 (10.20-11.20) Фізика

  • Інформація у групі вайбер

Урок 3 (11.40-12.40) Зарубіжна література

  • Join Zoom Meeting

    https://zoom.us/j/346484998?pwd=Y0QyV24wcy83NWpWRjZGRFdLLzJNQT09

    Meeting ID: 346 484 998
    Password: 076294

  • ДЗ Опрацювати статтю в підручнику про життєвий і творчий шлях Герберта Уеллса ст.241-243. Читати та аналізувати новелу Г. Уеллса «Чарівна крамниця». Питання 10 на ст. 248 виконати письмово у робочих зошитах.

Урок 4 (13.00-14.00) Англійська мова

  • Платформа Google Клас
    тема: Кінематограф. Театр.
    Завдання:
    Підручник Карпюк.
    – С. 149, впр. 2. Продовжити розповідь про Шекспіра.
    – С. 150, впр. 4. Скласти власні діалоги про переглянутий фільм і виставу.
    – С. 151, впр. 5. Відповісти на питання.
    – С. 151, впр. 6. Вивчити лексику. Потренувати навички анонсування фільму / вистави.

Урок 5 (14.20-15.20)

Урок 6 (15.40-16.40)

Вівторок 31 березня

Урок 1 (9.00-9-45) Географія

  • Відеоконференція на платформі zoom
  • лінк для входу буде у вайбер групі перед початком

Урок 2 (10.00-10-45) Геометрія

  • відеоконференція на платформі ZOOM 
  • ДЗ і презентація  тут 

Урок 3 (11.00-11.45) Основи здоров’я

  • Підгот.повідомл. ,,Акселерація та ії прояви в підлітковому віці”
  • Відеоконференція на платформі zoom
  • https://us04web.zoom.us/j/798168243?pwd=YkwrM3h1aUU4RXNqOFFEOUZUT0NPdz09

    Ідентификатор конференції: 798 168 243
    Пароль: 2906

Урок 4 (12.00-12.45) Фізика

  • Інформація у групі вайбер

Урок 5(13.00-13.45) Українська література

  • Прочитати стор.233-241.
  • Письмово завд 1,2 (стор.231), 3 (стор.232), 1,2 (стор.241), 3 (стор.242).
    Завд.10 (стор.242, обсяг – 1-1,5 стор.) – Надіслати на пошту uspex13@i.ua, підписати.

Понеділок 30 березня

Урок 1 (9.00-9-45) Історія

Урок 2 (10.00-10-45) Алгебра

  • Відеоконференція на платформі ZOOM  
  • ДЗ на середу (І пара, алгебра) – опрацювати презентацію (тут), розв’язати за Вашим підручником : № 950 (лише дати відповіді “так” або “ні”;  № 953 (підставити значення однієї змінної (відомої) та знайти значення іншої змінної); № 955 (підставити значення х та у і перевірити, чи є правильною отримана числова рівність); № 957 (орієнтир – приклад в презентації, слайд № 8); № 959 (орієнтир – приклад в презентації, слайд № 7); № 961 (1,2) – в цьому завданні знайдіть будь-які два розв’язки заданого рівняння і накресліть пряму, яка проходить через 2 відповідні їм точки (орієнтир – п.25, приклад 1 підручника на стор 182).

Урок 3 (11.00-11.45) Інформатика

  • Відеоконференція на платформі ZOOM 
  •  https://us04web.zoom.us/j/2738894980
  •  Домашнє завдання : задача О ПЕРЕЙТИ до вечора середи 08 квітня надіслати
  • Пройти тестування на платформі НаУрок join.naurok.ua
  • Код доступу 258315
  • Запитання в приват вайбера

Урок 4 (12.00-12.45) Мистецтво

  • Анастасія Подорожна приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
  • Тема: УРОК МИСТЕЦТВА Анастасія Подорожна
    Время: 30 мар 2020 12:00 PM Киев
  • Подключиться к конференции Zoom
    https://us04web.zoom.us/j/935078899?pwd=b0ozTWlzUUhXRDFoY1lpQVlGRkU5UT09
  • Идентификатор конференции: 935 078 899
    Пароль: 015500

Урок 5(13.00-13.45) Аранжування особистості

  • Конференція : Zoom.

    https://zoom.us/j/2589928182?pwd=UUxzdHMrckdoRnBWWFFmU2Z4amFpQT09

    Ідентифікатор конференції: 258 992 8182
    Пароль: 300604

 

Інформатика

Зареєструватись на сайті ПЕРЕЙТИ

Зробити та надіслати задачу І ПЕРЕЙТИ

Дедлайн  01 квітня, 19.00

 Завантажити Code::Blocks 

П’ятниця 20 березня

  • Географія
    • §55
  • Біологія
    • д/з: відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=YSRGYzhxgKU, параграфи 40,41. Створити в зошитах опорний конспект. У текстовому редакторі сформувати таблицю з трьома стовпчиками: КІСТКОВІ РИБИ (особливості будови тіла та життєдіяльності) – КІСТКОВІ РИБИ ТА АМФІБІЇ (спільні риси) – АМФІБІЇ (особливості будови тіла та життєдіяльності). Результат цього завдання надіслати мені на електронну пошту. До наступної п’ятниці буде доступне тестування за темою “Будова амфібій” та з п’ятниці – “Будова рептилій”. У суботу online заняття. Подробиці у вайбер-групі.
       


Четвер 19 березня

  • Алгебра зареєструватись на платформі GIOS, інструкція щодо реєстраціі тут  Коди доступу надіслані кожному особисто на Вайбер. Тема: “Функції” (опрацювати згідно із завданнями, вказаними в темі (перегляд відеолекції, виконання завдань, проходження тестування). On-line консультація – 19.03 о 10.30)
  • Інформатика
    • Задачу 41 розвязати та надіслати скран абофайл з розширенням срр ПЕРЕЙТИ
    • Задача 42 – переглянути презентацію з відеорозвязком 
    • Розібрати теоретичний матеріал про використання математичних функцій (слайд 30-33) ПЕРЕЙТИ
    • Розвязати задачу 51 ст 54 із посібника
  • Хімія
    • параграф” Розчини”


Середа 18 березня

  • Геометрія зареєструватись на платформі GIOS, інструкція щодо реєстраціі тут . Коди доступу надіслані кожному особисто на Вайбер. Тема: “Коло. Круг” (опрацювати згідно із завданнями, вказаними в темі (перегляд відеолекції, виконання завдань, проходження тестування). On-line консультація – 19.03 о 10.30)
  • Українська література
    • прочитати сторінки 216-231
    • дати письмово відповідь на питання 10 (стор.232)
  • Зарубіжна література
    • Написати твір на тему « Що допомагає людині вистояти в найскладніших життєвих випробуваннях ( за новелою О. Генрі «Останній листок»)?» Прочитати новелу О. Генрі «Вождь червоношкірих»
    • А також створити відеопроекти на теми «Твори О. Генрі на екрані», «Людські чесноти в оповіданнях О. Генрі», «Гумор у творах О.Генрі».
  • Всесвітня історія

    • Тема:  Раннє Відродження. Гуманізм.

      • 23-24 опрацювати;

        Домашнє завдання

      • Проаналізувати відео «Раннє Відродження. Проторенесанс (укр.) Від середньовіччя до Відродження»

Вівторок 17 березня

  • Українська мова
    • Написання прислівників окремо, разом, через дефіс ВІДЕО 
    • Впр. 418,419
  • Мистецтво:
    • опрацювати ст.113-117 (ПІДРУЧНИК) Повідомлення на тему: “Країни, в яких існують музеї іграшок”
  • Фізика
    • Задачі з підручника, номери 18 – 31 зі сторінок 162, 163.
  • Біологія
    • Д/з на 20.03.2020: за параграфами 37-39 та відеоуроком https://www.youtube.com/watch?v=e4-DpkkqVdE створити опорний конспект у зошиті. Об 11.00 у групі вайбер буде надано коди для тестування за темами “Хрящеві та кісткові риби” та “Амфібії”.
  • Алгебра Завдання на повторення формул скороченого множення тут . До завдань 5, 8, 15, 16-20, 23-30 надати  розв’язання, до всіх інших надати лише відповіді. Якщо не погоджуєтесь з наведеною у файлі відповіддю, то вказуєте свою, яку вважаєте за  правильну. Дедлайн – 19 березня. 
  • Історія
  • Англійська мова
    •  с.149, впр. 2 продовжити розповідь про Шекспіра письмово, Voc. Box вивч.

Понеділок 16 березня

  • Алгебра
    • Завдання на повторення формул скороченого множення ТУТ 
    • До завдань 5, 8, 15, 16-20, 23-30 надати розв’язання, до всіх інших надати лише відповіді. Якщо не погоджуєтесь з наведеною у файлі відповіддю, то вказуєте свою, яку вважаєте за правильну. Дедлайн – 19 березня.
  • Історія
  • Англійська мова
    • с.149, впр. 2 продовжити розповідь про Шекспіра письмово, Voc. Box вивч.

П’ятниця 13 березня

  • Біологія
    • Д/з на 20.03.2020: за параграфами 37-39 та відеоуроком (ВІДЕОУРОК) створити опорний конспект у зошиті. Об 11.00 у групі вайбер буде надано коди для тестування за темами “Хрящеві та кісткові риби” та “Амфібії”.
  • Українська мова
    • §34 (опрац) Впр. 406, 407, 410

Четвер 12 березня

  • Хімія
    • §25
  • Математика (алгебра)
    • ДЗ _ частина 1 (повторення: тест “формули скороченого множення” перейти та кросворд “Степінь з натуральним показником, одночлени” перейти Надіслати скрін результату (лише результату!) мені  на вайбер в особистих повідомленнях  (дедлайн – 14 березня, субота)
  • Англійська мова
    • с.148 впр. 2, с. 152 впр.1

Середа 11 березня

  • Англійська мова
    • парагр.7 с199, впр.1-3 с.146, 147. Переказ тексту с.143
  • Математика (геометрія)
    • Частина 1 – повторення пройти тест перейти та скрін результату секинути мені на вайбер (дедлайн 15 березня, неділя)
    • Частина 2 – опрацювати п.19 за підручником. Виконати ДЗ №№482, 484, 486, 488, 491 (дедлайн, середа 18 березня).
  • Фізика
    • Задачі з підручника, номери 18 – 31 зі сторінок 162, 163.
  • Зарубіжна література 
    • 7-А, 7-Б читати та аналізувати новели О. Генрі «Дари волхвів», «Останній листок» ст. 228-240. Опрацювати питання на ст.230, 235, 240, 236. Завдання 9 на ст. 236 зробити письмово в робочих зошитах.
    • Переглянути  ПЕРЕЙТИ
    • Презентація ПЕРЕГЛЯНУТИ
    • Відеоурок ПЕРЕЙТИ

Вівторок 10 березня

  • Географія
    • §54
  • Українська література

    • твір-роздум “Сенс буття, патріотизм, самодостатність. У чому вони полягають?” (за творами В.Симоненка). Обсяг – 1,5-2 стор.
      Прочитати стор.212-216 (розділи 1-8)
  • Математика (алгебра)

    • (переглянути відеофільм Перейти )

      Після перегляду відеоролика опрацювати п.23 за підручником, розв’язати вправи № 851, 855, 859, 860 (1), 861 за зразками :

  • Фізика

    • Задачі з підручника, номери 18 – 31 зі сторінок 162, 163.

       

      •  

П’ятниця 6 березня

  • Географія

  • §54

 

 


 

Історія

Презентації до уроків Історії  Відкрити

 

      Інформатика

Практичне завдання на  урок

Підручник (Ривкінд Й.Я.)