8-Б

Інформатика 

Підручник тут

30.01.2019р.

Тема: Розробка програм для лінійних алгоритмів.

Завдання. Скласти блок-схему і програму.

  1. N учнів ділять K яблук порівну, решта яблук залишається в кошику. Скільки яблук дістанеться кожному учневі?

         Вхідні дані. Числа N і K.        Вихідні дані. Шукана кількість яблук.

         Приклад.  

Вхідні дані Вихідні дані
3

14

4

 

  1. N учнів ділять K яблук порівну, решта яблук залишається в кошику. Скільки яблук залишиться в кошику?

         Вхідні дані. Числа N і K.    Вихідні дані. Шукана кількість яблук.

         Приклад.  

Вхідні дані Вихідні дані
3

14

2

 

  1. Дано натуральне число. Виведіть його останню цифру.

         Вхідні дані. Вводиться натуральне число.  Вихідні дані. Остання цифра заданого числа.

        Приклад.  

Вхідні дані Вихідні дані
179 9

 

06.02.2019р.

Завдання. Скласти програму.

  1. Напишіть програму, яка читає ціле число і виводить текст, аналогічний наведеному в прикладі. Пробіли, розділові знаки, великі та малі літери важливо!

Вхідні дані. Вводиться ціле число.

Вихідні дані. Виведіть відповідь.

Приклад.  

Вхідні дані
179
Вихідні дані

The next number for the number 179 is 180.

The previous number for the number 179 is 178.

 

Алгебра

Домашнє завдання 29.01.2019

Розв’язування задач і вправ. №№ 24.15, 24.16, 24.22, 24.23, 24.26, 24.27, 24.30.

Біологія (30.01.2019)

Повт. параграфи 11-14,опрац.пар.15-17.Написати порівняльну характеристику клітин крові. Підготувати проект на тему: »Групи крові», »Типи лейкоцитів».

Хімія (30.01.2019)

8 клас: ст.84 #4; ст.93 #1, 3

05.02.2019р.

параграф 17-18.

 

Українська мова

8 – Б (1 група) за 30.01.2019 – параграф 29 (опрацювати) Впр. 1,2,3 ст.101 письмово

Українська література

8 – Б за 01.02.2019

М. Коцюбинський «Дорогою ціною», прочитати, виписати цитатну характеристику до образів Остапа та Соломії.

Українська мова (30.01.2019)

8 – Б (2 група)

Геометрія (01.02.2019 р)

Тема “Подібні трикутники”. п.17 опрацювати. Ст. 106 – вивчити означення, ст. 107 – розібрати та законспектувати лему і доведення, ст. 108 – розібрати та законспектувати ключову задачу і розв’язання, №№ 17.1, 17.2, 17.3, 17.4, 17.5, 17.6, 17.7, 17.8, 17.9.

 Історія України за 29.01.2019 року

 Тема: Україна за гетьмана Івана Виговського. (параграф 24 – опрацювати)

І. Опорні дати:

  • 1657-1659 рр. – гетьманування Івана Виговського;
  • 1657-1658 рр. – повстання К. Пушкаря та Я. Барабаша (Мета? Результат?);
  • _______ р. – укладання Гадяцької угоди;
  • 1659 р. – Конотопська битва (Сторони? Результат?);
  • 1659 рр. – обрання гетьманом Юрія Хмельницького.

ІІ. Опорні терміни:

  • Громадянська війна –  (стор. 176);
  • Руїна –  (стор. 177).

ІІІ. Проаналізуйте основні положення Гадяцької угоди (стор. 173) у формі таблиці:

Критерії

Зміст

Рік укладання  
Сторони укладання  
Статус українських земель  
Становище українського козацтва  
Становище православного населення  
Становище польської шляхти  

Висновок: // щодо зміни статусу українських земель у порівнянні із Люблінською унією

Історія України (за 05.02.2019 р. та 07.02.19 р.)

Завантажити (PDF, 182KB)

Зарубіжна література

(01.02 по 08.02.2019)

  1. Вивчити напам’ять сонет № 66 Вільяма Шекспіра.

  2. Читати та аналізувати трагедію Вільяма Шекспіра «Ромео та Джульєтта».

  3. Дайте письмово відповідь на питання: «Які ідеї епохи Відродження втілено у п’єсі?»

Англійська мова (29.01 – 01.02.2019) – Галицька Ю.К.

Real Life St.B.

1. p. 12 ex. 2, 3, 8, 9

2. p. 14 ex. 2, 3, 4, 5, 10; p. 103 ex. 7

Англійська мова 04.02.2019 – 08.02 2019 р – Коршунова Л.Д.

Ст 16-17 – контрольне читання+слова; WB Un2 до стор. 19

Алгебра 04.02.2019

№ 24.24, 24.25, 24.28, 24.29, Приклад 6 на ст. 152 і приклад 7 на ст. 153 розібрати, № 24.31, 24.32, 24.33, 24.36, 24.37

Геометрія: 05.02.2019

№№ 17.11, 17.12, 17.13, 17.14, 17.15, 17.16, 17.17.  Тема “Перша ознака подібності трикутників” ст. 111 вивчити І ознаку подібності трикутників, доведення розібрати і законспектувати.

Географія 08.02.2019

Параграф 31, 32  Вивчити розміщення ґрунтів

Геометрія 08.02.2019

Законспектувати і вивчити: 1) означення подібних трикутників (п.17, ст.106); 2) лему про подібні трикутники з доведенням (п.17, ст. 107); 3) ключову задачу на ст. 108 (п.17); 4) першу ознаку подібності трикутників з доведенням (п.18, ст 111).